На допомогу класному керівнику

План проведення конференції:

1. В
иступ  ведучих
2. За
хист робіт, обговорення.
3. П
ідведення  підсумків конференції.

Регламент роботи  конференції:
Доповіді  учнів - до 7-10 хвилин
Хід конференції
 (Звучить музика)                                          
1 Ведучий:
Мы рождены учиться и трудиться
Познать себя, стремиться к высоте,
И мы хотим многого добиться,
И узнать, что происходит на земле!
2 ведучий:
Рассеять тьму и лёд в сердцах расплавить
Конечно, очень даже нелегко,
И потому спешим сейчас восславить
Тех, кто пойдет, поверьте далеко.
1 ведучий:
Раз в году наступает мгновенье,
Открывается лучшее в нас,                                                                                                          
Когда жизнь нам даёт вдохновение,
И таланты находит у нас!
2 ведучий:
Все науки познать очень сложно,
А в 21 наш атомный век
Без наук нам прожить невозможно,
Ведь без них, как без рук, человек.
Ведучий 1
Добрий день. Наша сьогоднішня зустріч присвячена її величності Науці.
Ще поет  О.С. Пушкін дуже влучно сказав про це :
О, сколько нам открытий чудных
Готовит просвещенья дух
И опыт, сын ошибок трудных,
И гений парадоксов друг,
И случай, бог изобретатель…
Ведучий 2
Як ви бачите, що великий поет на I місце  ставив  освіту, на 2-е – досвід,
на 3-е – геній вченого і на 4-е – випадок.
Для відкриття  нашої  сьогодняшньої конференції, я запрошую на сцену директора НВК
Слова привітання

(Звучать фанфари)

Ведучий 1:  Ми вважаємо, що  проведення  в нашій школі науково-практичної конференції повинно  стати  традицією. На конференції  юні дослідники разом зі своїми науковоми керівниками представляють підсумки своєї захоплюючої і досить тривалої  роботи. Їхні досягнення в наукових дослідженнях - залог  отримання справжніх знань,  можливість стати хорошим професіоналом своєї справи і прийняти участь в  побудові держави з більш справедливими законами та умовами життя, достойними України і її чудового народу. Ці  учні – бійці! Вони вірять в себе, в свої сили. Приймаючи участь в науково-практичних конференціях, вони набувають цінного досвіду, знайомляться з цікавими та розумними  ровесниками зі  всього району, області.

           В нашій школі в цьому році серйозно заявили про себе та  принесли перемогу для рідної школи  учні з 11 –а класу : Мусійченко Анна та Тимчук Яна, учні 9-а класу: Чумаченко Олександра та Левадний Андрій і учениця 10-б класу - Гончарова Дарина
Звучать  фанфари
Ведучий 2: Шановні учасники, не забувайте, що тільки в бадьорому гарячому пориві, в пристрастній любові до своєї  рідної країни, сміливості  та  енергії  народжується перемога.
Ведучий 1: З великим задоволенням нам хочеться представити  незалежних експертів:,,,,,
А зараз запрошуємо
Ведучий 2
Виступ  Гончарової Дарини (керівник В.Г.Хвостенко)











Ведучий 1
Виступ  Тимчук Яни (керівник О.О.Сеник)










Ведучий  2
Виступ  Чумаченко Олександри (керівник А.А.Тарасенко)










Ведучий 1
Виступ  Мусійченко Анни (керівник В.М.Радченко)


Ведучий 2
Виступ  Левадного Андрія (керівник Л.І.Дергаченко)










1 ведущий:
 Після закінчання нашої конференції    ми прохаємо вас оцінити  роботу конференції, взявши відповідний аркуш .
Червоний – було цікаво,  синій – затрудняюсь оцінити,  сірий – було сумно.
2 ведучий:
  Підведення  підсумків конференції.
Бажаємо всім учням плідної праці, успіхів та нових конструктивних рішень. Гордо несіть звання гімназиста та слухача МАНУ і втілюйте у реальність свої творчі задуми





Пам’ятка учителю по роботі з обдарованими дітьми

https://sites.google.com/site/koblevosch/vciteli/pam-atka-ucitelu-po-roboti-z-obdarovanimi-ditmi



ПОРАДИ  ПЕДАГОГІЧНОМУ  ПРАЦІВНИКУ 

щодо роботи з обдарованими дітьми

1. Учитель не повинен вихваляти кращого учня. Не потрібно вирізняти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми . 
2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина частіше від інших ставатиме переможцем, що може викликати неприязнь до неї інших учнів .
3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда". Недоречне акцентування на її винятковості породжує роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність - зловмисне прилюдне приниження унікальних здібностей - звичайно, неприпустима. 
4. Учителеві необхідно пам'ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються. 


Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей

1. Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо. 
2. Підкреслюй інтерес дітей до нового. 
3. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання. 
4. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Ніколи не відкидай її. 
5. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок. 
6. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи. 
7. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує. 
8. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті. 
9. Іноді ровесники ставляться до здібних дітей агресивно, це необхідно попередити. Найкращим засобом є пояснення здібному, що це характерно, і розвивати у нього терпимість і впевненість. 
10. Пропонуй цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї. 
11. Розсіюй страх у талановитих дітей. 
12. Стимулюй і підтримуй ініціативу учнів, самостійність. Підкидай проекти, які можуть захоплювати. 
13. Створюй проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви. 
14. Створюй в школі періоди творчої активності, адже багатого геніальних рішень з'являється в такий момент. 
15. Допомагай оволодівати технічними засобами для записів. 
16. Розвивай критичне сприйняття дійсності. 
17. Вчи доводити починання до логічного завершення. 
18. Впливай особистим прикладом. 
19. Під час занять чітко контролюй досягнуті результати та давай завдання підвищеної складності, створюй ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання. 
20. Залучай до роботи з розробки та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створюй ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення. 
21. Використовуй творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят. 
22. Під час опрацювання програмового матеріалу залучай до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створюй розвиваючі ситуації. 
23. Активно залучай до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках. 
24. Відзначай досягнення вихованців, підтримуй та стимулюй активність, ініціативу, пошук. 
25. Пам'ятай, що учень "...це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити" (К.Д.Ушинський). 


Якості, якими має володіти вчитель
для роботи з обдарованими дітьми

1. Бути доброзичливим і чуйним. 
2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси. 
3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку. 
4. Мати широке коло інтересів. 
5. Бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей. 
6. Мати педагогічну і спеціальну освіту. 
7. Володіти почуттям гумору. 
8. Мати живий та активний характер. 
9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду своїх поглядів і до постійного самовдосконалення. 
10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд. 
11. Бути цілеспрямованим і наполегливим. 
12. Володіти емоційною стабільністю. 
13. Уміти переконувати. 
14. Мати схильність до самоаналізу. 


Методичний семінар:  " Роль факультативних та індивідуальних занять в НВП"- https://drive.google.com/file/d/0B7zesVjKhDYOZFF6eXhMSW14QkU/view?usp=sharing

Свято обдарованих 2014 













Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарованих  учнів в освітньому середовищі-https://drive.google.com/file/d/0B7zesVjKhDYOaWowa1R4VGJYWms/view?usp=sharing









1 комментарий:

  1. Гарні результати у навчанні та перемоги у конкурсах наших учнів це результат роботи вчителів, які запалюють вогник творчості. Бажаю, щоб він горів усе їхнє життя!!!!

    ОтветитьУдалить